środa, 12 listopada 2014

Dzień szkolnictwa w Niemczech i reformy. Co natomiast niby?


Dzień Lekcji w Niemczech

Tradycyjnie, niemiecki szkolny dzień przystąpił o 7:00, i zakończył na 01:00 lub 13:00 - natomiast aktualne niejednokrotnie też sprawa. Jednak w finałowych latach, w pewnych budach w Niemczech zaczęła oferowanie pełen dzień edukacji (Ganztagsschule). Oferują godzin studyjne dla działaniu lekcji, zajęć pozalekcyjnych także niecierpliwy obiad w knajpce. Bo większość szkół niemieckich nie miał kawiarnię, zatem systematycznie pochłania nowatorskiej budowy do ich wręczenia.

Zbiorcza Nowość


W pewnych państwach, zwykle podlegające SPD (Socjaldemokratyczna Partia), była cecha zreformowania organizmu poprzez obejmowanie specjalnie integracyjnego typie metody średniej, bardziej amerykańskiego liceum. Od celu 1960, Zbiorcza (LO) została włożona jako możliwość dla starej trójwarstwowej systemu kształcenia średniego. Zamiast trzech różnych grupach, istnieją trzy różne kawałki w okręgu jednej grupy. Zacząwszy od końca 1960 a froncie 1970 roku, po raz pierwszy pojawiła się w Berlinie Gesamtschulen Zachodniej także mało niezależnych krajach związkowych, a niebawem był opór konserwatywnej CDU (Partia Chrześcijańsko-Demokratyczna), kontakty zawodowe nauczycieli także rodziców, jacy jakości uznała, że szkoła ogólnokształcąca istniała marniejsza od klasycznej sytem.

Chociaż kreatywny pogląd stanowił wymienić dawny porządek trzy metody (Gymnasium, Realschule, Hauptschule) spośród poszczególnej grupy średniej, w Gesamtschule lub Einheitsschule, w wprawie nie skutkuje w teraźniejszy strategia. Zamiast zmienienie systemu trzy metody, Zbiorcza istnieje tylko smakiem do rutynowego stylu. Niektóre Gesamtschulen również Ganztagsschulen (pełen doba szkoły), w zamiarze działań, jaki operuje dłużej aniżeli w przyjętych naukach, które nieustannie planują dopiero miejsca do południa czy 11:00.

Dziesięć lat między rokiem 1972 i 1982 przedstawiał stanowić termin próbny, aby obejrzeć, czy Skupiona była trafniejsza, czyli nie. Wyrok był różnorodny, a Zbiorcza teraz trwa wyłącznie w swoistych sylwetkach w około dziesięciu z 16 państw niemieckich. W niektórych państwach niemieckich, w ostatnim Bawarii, Hamburgu, Saksonii, Turyngii dodatkowo nieznajomych, Hauptschule i Realschule zostały powiązane, aby zrobić Mittelschule (popularny i jak Regelschule lub Regionalschule) założenie zespołu dwupoziomową, i nie trzy. Nawet w historycznej NRD, gdzie "Szkoła jednolity" wykształceni ludzie istnień solidnymi, obywatele socjalistyczne, Syntetyczna nie stał pobrany jednolicie. Kobiety złote gimnazjum akademickie wytrzymałam w mniejszości Niemczech do aktualnie. W Austrii i Szwajcarii Zbiorcza nauka nie nie wręczyła żadnego prawdziwego wsparcia.

Przygotowywanie charakterystyczne
W przeciwieństwie do zbioru amerykańskiego włączenia uczniów ze szczególnymi potrzebami gdyby jest zatem wykonalne, Niemcy wyróżnia również podchodzenie w obecnym kręgu. Förderschulen bądź są oddzielnymi Sonderschulen nauki dla adeptów z delikatną i długą niepełnosprawnością w edukacji, uczniów niepełnosprawnych czy niesłyszących, pożądaj role spośród dysfunkcją fizyczną.

Ta obserwacja, która lokuje takie 430.000 niemieckich podopiecznych w lekcjach specjalnych, oddzielnych, został skrytykowany wewnątrz nie spełnienie 2008 UE podpisały Konwencję ONZ o roszczeniach kobiet niepełnosprawnych, która skupia do dużo zintegrowanego, połączoną edukację dla żaków niepełnosprawnych. Krytycy mówią, iż przez oddzielenie specyficznych potrzebach studentów z kompleksowej populacji, niemiecki określony zespół oświacie nie, w owo, że zwraca studentów niepełnosprawnych w wrogiej formy również łagodzi ich integracji w mieszkaniu szarym. Istnieje wówczas szczególnie znaczące dla studentów niepełnosprawnych. Przeciwnie w mało pas w Niemczech są jakimiś specyficznych potrzebach uczni zintegrowane regularnych szkół.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz